سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وداع اصغر

وداع اصغر :

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَال ... وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِرَبِّهِمْ یعْدِلُونَ ، ... .

سلام علیکم

شب سوم برادر بود و در مراسم دعای کمیل :

اللهم انی اسئلک برحمتک التی وسعت کل شئی ... .

منجمله رییس بانک صادرات (الف) که گفتم !

شب هفتم برگذار شد و تا همینجاشم یه هفته ای بدهکار دانش آموزا بودم ! اونم دانش آموزام تو مدرسه ی شهید سید مصطفی خمینی قم !

یواشکی به خواهر شهید ندا دادم بریم !

رفتیم سر خاک و با برادر خدا حافطی کرد ، ولی ! با شهید نه ! اون :

شهید کربلای پنج ! حتی اصغرشم ! چه رسه به اکبرش !

و شب سه و هفتم ! که داشته باشه !

کجا !؟

آیا اونجا که :"هویت" اکبر و اصغر داده به این دوتا !؟

------------------------------------------

الف : البته اولش ، بعد شهرستان استانم شده بود (ب) ، چند سال پیش ، بعد اینکه بازخرید شدم و از قم به خوی برگشتیم ، و بازنشست شده بود و ریاست بانک پاسارگاردو داشت ، گفتم برم حالا و احوالی باهاش کنم !

البته رفتم و گفتم بهم :"هویت" (پ) ی جاری تو بانکش بده ! که گویا یادش نمونده بود ! اون روزا که گفتم !

شایدم در "هویت" ی داشت :"ارتباط" ی نداشت با هویت!ی که داشتم ! و برا همین بود که مراحل قانونی رو پیشم گذاشت و مدارکو ازش گرفتم و خدا حافظی کردم و دیگه خبر دارم که الان کجاس و چه هویتی داره ! هرکجا هست خدا :"حفظ"ش کنه !

ب : خدا حفظ کنه ، علی دایی رو میگم ! نه فوتبالستو ها ، اونم پرسپولیسی خودمونو ! آخه علی دایی ما هم فوتبال بازی می کرد ، خودشم تو باشگاه تاجم ، البته نه در حد تیم تاج ، که یه علی جباری داشت که اگه در حد قلیچ خانی پاس و پروین پرسپولیس نبود ، ولی از هافبکای همتراز ایندوتا تو وسط تیم ملی بود !

اینو داشتم می گفتم که علی دایی ما هم رفت تو بانک صادرات استخدام شد و به ریاستم رسید و اونم ریاستی در آلمان و هنوزم همونجاس ! چند سال پیش که اومده بود ایران و شماره ی منو بهش داده بودن زنگ زد و بعد اینکه خودشو معرفی کرد ! ازم کانال خواست ! و گفتم ندارم و پست الکترونیکی دارم ، با تعجب گفت که دیگه قدیمی شده و وقتی با گوشی هوشمند بروزشه ، و منم هوشمندشو نداشتم ، تعجب !

هویت هوشمند نداری !؟ البته پرسش به تعبیر منه !

پ : ارتباطی ، فنی و اطلاعی ، بقول وزیر :"فاوا" ی جمهوری اسلامی ایران نه ! که دنبال :"هویت" ی در بازار :"دیجیتال" ی دنیای امروزه ! که بازم ! بقول ایشون عقب نمونیم ! چه رسه به اینکه :"سهمی" توش نداشته باشیم ! ولو اینکه :"کلید"داری باشیم زِ "کلید" دار :"رمزگذار" ش !

چراکه فرق داره حتی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با "فاوا" ی وزیر : ارتباطات و فناوری اطلاعات ! نه :"فناوری اطلاعات و ارتباطات" ! چه رسه به :

فناوری ارتباطات و اطلاعات یا بعنوان مثال :"آورده" ! و :

اطلاع از فناوری ارتباط ... که بمونه !